Badania CATI
Proponujemy realizację projektów z wykorzystaniem techniki CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing). Jest to bezpośredni wywiad telefoniczny wspomagany komputerowo. W tym celu dysponujemy specjalnym modułem ankiet telefonicznych w ramach naszego systemu call center. Daje on możliwość naszym Klientom stałego dostępu do wyników ankiet w trybie on-line oraz wyeksportowania ich na każdym etapie prowadzonych badań. Oferujemy kompleksową obsługę projektów począwszy od fazy tworzenia scenariusza badania, poprzez dobór grupy docelowej i przeprowadzenie wywiadów z użyciem opracowanego kwestionariusza, aż po raport wynikowy analizy zebranych danych.
Zalety CATI:
W jaki sposób realizowane jest badanie CATI?
Pierwszym etapem jest przygotowanie kwestionariusza z pytaniami, odpowiedni scenariusz rozmowy jest przygotowywany w ramach systemu call center.
Drugim etapem jest zaimportowanie bazy danych zgodnie z ustaloną strukturą, system call center umożliwia także integrację z systemem bazodanowym klienta poprzez REST API.
Następnie ankieter w rozmowie telefonicznej zadaje pytania z utworzonego wcześniej kwestionariusza, pytania i możliwe odpowiedzi dostępne są z poziomu aplikacji ankietera.
W trakcie prowadzonych wywiadów telefonicznych osoby nadzorujące badanie mają dostęp (on-line) do gromadzonych danych a także raportów analitycznych.
Drugim etapem jest zaimportowanie bazy danych zgodnie z ustaloną strukturą, system call center umożliwia także integrację z systemem bazodanowym klienta poprzez REST API.
Następnie ankieter w rozmowie telefonicznej zadaje pytania z utworzonego wcześniej kwestionariusza, pytania i możliwe odpowiedzi dostępne są z poziomu aplikacji ankietera.
W trakcie prowadzonych wywiadów telefonicznych osoby nadzorujące badanie mają dostęp (on-line) do gromadzonych danych a także raportów analitycznych.
Nasze atuty:
Jesteśmy do Państwa dyspozycji. W przypadku jakichkolwiek pytań bardzo proszę o kontakt w celu przygotowania szczegółowej oferty.