LoginRejestracja

Historia          ::         Misja i Cel          ::          Aktualności          ::         Bliżej Nas          ::         Sponsoring





Nowa funkcjonalność: Moduł Ankiet Telefonicznych

Możemy Państwu zaprezentować nową funkcjonalność systemu call center - Moduł Ankiet Telefonicznych. Istotną innowacją w tworzeniu nowej funkcjonalności było dostosowanie systemu do potrzeb i metodologii badań CATI (Computer Assisted Telephone Interview) oraz wymagań klienta, który oczekiwał dostępu do wyników ankiet w trybie on-line oraz możliwości wyeksportowania wyników na każdym etapie prowadzonych badań oraz długi czas po zakończonym badaniu. Jako jedna z nielicznych firm oferujemy dokładne zaokrąglanie wyników.

Ankiety telefoniczne

  • Pierwszym etapem jest przygotowanie kwestionariusza z pytaniami, odpowiedni scenariusz rozmowy jest przygotowywany w ramach systemu call center.
  • Drugim etapem jest zaimportowanie bazy danych zgodnie z ustaloną strukturą.
  • Następnie ankieter w rozmowie telefonicznej zadaje pytania z utworzonego wcześniej kwestionariusza, pytania i możliwe odpowiedzi dostępne są z poziomu aplikacji ankietera.
  • W trakcie prowadzonych wywiadów telefonicznych osoby nadzorujące badanie mają dostęp (on-line) do gromadzonych danych a także raportów analitycznych.


Zalety wykorzystywania badań metodą CATI:
  • Możliwość wykonania dużej liczby ankiet w krótkim czasie,
  • Szybkie dotarcie do respondentów z bazy danych,
  • Wsparcie respondenta, pomoc w przypadku niezrozumienia pytań,
  • Raporty i statystyki dostępne w trybie on-line.


W przypadku pytań prosimy o kontakt mailowy na adres: slawomir.superson(at)sanmarks.pl
lub telefoniczny +48 (16) 623 38 27.






Newsletter



archiwum