PL ENG

Historia          ::         Misja i Cel          ::          Aktualności          ::         Bliżej Nas



Misja

Głównym celem działania SANMARKS Sp. z o.o. jest dostarczanie Klientom kompleksowych rozwiązań biznesowych w zakresie komunikacji marketingowej i wsparcia procesów sprzedażowych przy najwyższej jakości i rozsądnych kosztach. Firma dąży również do dalszego podniesienia swojej efektywności i konkurencyjności. Chcemy być jak najlepszym partnerem dla naszych Klientów, oferując innowacyjne usługi, produkty i rozwiązania, które pomogą im w realizacji planów gospodarczych.

Sposób realizacji celów

W celu osiągnięcia wyznaczonej strategii rozwoju spółki oraz spójność działań w projektach naszych Klientów, wdrożono w całej firmie zintegrowany system zarządzania informacją. System łączy w sobie standaryzowaną bazę danych B2B i B2C, a także system do zarządzania i monitorowania pracy konsultantów telefonicznych.
Aby skutecznie konkurować na rynku Contakt Centre, firma oferuje kompleksowe rozwiązania outsourcingu procesów opartych o następujące obszary działania spółki:

- sprzedaż produktów i usług IT (SanCall - system do zarządzania Call Center i SanPBX - centrale telefoniczne) w modelu wirtualnym i stacjonarnym,

- brokerowanie bazami danych B2B i B2C,

- Call Centre (dwa oddziały na terenie woj. podkarpackiego).

Dzięki w/w usługom i produktom spółka może oferować pełne portfolio usług lub częściowe w zależności od potrzeb klienta.






Newsletter



archiwum