PL ENG





Sanmarks - profil działalności

Korzenie działalności firmy sięgają roku 2004 kiedy to grupa trzech przyjaciół postanowiła założyć firmę, aby wspólnie realizować projekty z obszaru marketingu bezpośredniego.

Celem ich działania było stworzenie firmy oferującej kompleksowe rozwiązania związane z działaniem ContactCenter / Call Center - baz danych, systemów call center oraz zespołu specjalistów (konsultantów, trenerów i supervisor'ów).

Naszą misję realizujemy dzięki inspiracjom jakie płyną od Naszych klientów realizujących projekty w Naszym Call Center jak i tych którzy korzystają z Naszych rozwiązań w swoich wewnętrznych strukturach działów sprzedaży lub obsługi klienta.

Nasz dotychczasowy sukces oparty jest na kulturze firmy zorientowanej na cztery najważniejsze wartości: poznanie potrzeb Naszych klientów, doświadczenie Naszych pracowników, kompleksowość oraz innowacyjność.



Cytat miesiąca
Kłopot polega na tym, że jeżeli w ogóle nie ryzykujesz, ryzykujesz jeszcze bardziej.
Erica Jong - pisarka


Oferta

Oferujemy pełen zakres usług związanych z obsługą klienta w Państwa lub Naszym Call Center.

więcej informacji