PL ENG

Historia          ::         Misja i Cel          ::          Aktualności          ::         Bliżej Nas          ::         Sponsoring






Szanowni Państwo!

Od stycznia 2012 r. wszystkie produkty działu IT dostępne są w modelu wirtualnym (SaaS)

Model wirtualny pozwala zaoszczędzić czas i ograniczyć środki niezbędne dla uruchomienia w pełni funkcjonalnego Contact Center.
Klient otrzymuje pełną funkcjonalność produktów, a inwestycje we własną infrastrukturę ogranicza tylko do zakupu komputerów i posiadania łącza internetowego. Dostęp do wszystkich innych elementów infrastruktury niezbędnej do funkcjonowania systemu otrzymują Państwa w ramach usługi.

W przypadku modelu wirtualnego klient nie ma potrzeby rozwijania nowych usług telekomunikacyjnych oraz rozbudowywania własnych służb technicznych – nad poprawnością działania systemu czuwają wyspecjalizowane służby dostawcy usługi.

W modelu wirtualnym dostępne są następujące usługi:

SanISR – system do internetowego badania jakości i satysfakcji - jest to system skierowany do firm, które monitorują jakość świadczonych usług poprzez badanie poziomu satysfakcji.

SanVSR - system do telefonicznego badania jakości i satysfakcji. Po zakończonej rozmowie telefonicznej klienta z pracownikiem firmy system automatycznie dzwoni do klienta z automatyczną ankietą. Respondent wykorzystując DTMF udziela odpowiedzi na zadawane pytania.

SanBa – system do zarządzania pracą przedstawicieli handlowych.

SanIVR – system do zaawansowanej dystrybucji połączeń przychodzących. System umożliwia kierowanie połączeń do linii wewnętrznych, modułów ACD, nagrań, skrzynek głosowych lub modułów TTS oraz identyfikację osób dzwoniących.

SanSMS – system do masowej komunikacji SMS z klientami.

SanFax – system do masowej komunikacji Fax z klientami.

SanVM – system komunikacji Voice Maillingowej z klientem, dzięki wykorzystaniu połączeniu systemu SanVM, SanIVR (TTS i DTMF) istnieje możliwość dwutorowej komunikacji (firma-klient, klient-firma).

SanKonf – system do zarządzania telekonferencjami, system oprócz standardowej obsługi telefonicznej użytkowników telekonferencji pozwala z poziomu panelu na zarządzanie, udzielanie głosu, głosowanie uczestników telekonferencji, autoryzację uczestników.

SanKonfXL - system do zarządzania masowymi telekonferencjami.

SanBC – system do zarządzania obiegiem dokumentów (umów, zaproszeń, kuponów) wykorzystujący aplikację kodów kreskowych.






Newsletter



archiwum