PL ENG

Historia          ::         Misja i Cel          ::          Aktualności          ::         Bliżej Nas          ::         Sponsoring






Szanowni Państwo!

Już ponad 500 użytkowników korzysta z oferowanych systemów SanCall i SanPBX. Cieszy nas szczególnie fakt, że większość klientów którzy korzystają z Naszych rozwiązań poleca nas innym firmom.

SanCall - jest zintegrowanym systemem do zarządzania kontaktem telefonicznym z klientem. Główne funkcjonalności systemu to:

  • Możliwość korzystania z systemu w modelu stacjonarnym lub wirtualnym,
  • Samodzielne kreowanie nowych projektów oraz skryptów rozmów w ramach aplikacji,
  • Zarządzanie uprawnieniami osób korzystających z systemu SanCall,
  • Dodatkowe moduły w ramach systemu SanCall - handlowca oraz back office,
  • Odsłuch rozmów w trybie on-line lub off-line,
  • Wybór trybu dialera - "clik and call" lub "predictive",
  • Zarządzanie bazą danych - import, eksport, blokowanie, przywracanie,
  • Raportowanie efektów pracy na każdym poziomie obsługi klienta,
  • Ocena pracowników dzięki Elektronicznej Karcie Ocen (EKO),
  • Samodzielne kreowanie wysyłki maili i faksów w ramach realizowanych projektów,
  • Integracja systemu SanCall z zewnętrznymi systemami,
  • Monitoring działań realizowanych przez konsultantów i Administratorów poprzez panel graficzny oraz szeroką listę raportów aktualizowanych w czasie rzeczywistym.


SanPBX - jest to wysokiej klasy rozwiązanie przeznaczone zarówno dla dużych jak i małych przedsiębiorstw, wymagających obsługi od kilku do kilkuset użytkowników sieci telekomunikacyjnej.

  • System udostępnia bardzo wygodny interfejs umożliwiający zarządzanie wewnętrznymi kontami SIP,
  • ACD - Automatyczna Dystrybucja Połączeń,
  • Raporty,
  • Biilingi, czyli kontrola kosztów
  • Panel graficzny
  • IVR z możliwością identyfikacji osób dzwoniących
  • Rejestracja rozmów wraz z odsłuchem on-line






Newsletter



archiwum